Subject: Liikluskorraldus vahendite paigutamine Aruküla-Jäneda maanteele
From: "Jaanus Kalev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Apr 2024 14:10:27 +0300

Tere,

OÜ Alavere Pood asub Jäneda mnt 11125 kilomeetrite 11-12 ristumiskoha
lähedal. Eelnimetatud maanteed kasutavad inimesed kes külastavad
Valgehobuse suusa ja matkakeskust ning Kõrvemaa alasid matkamiseks,
suusatamiseks ning metsaandide korjamiseks. Selles suunas lähim kauplus
asub 24 km kaugusel Jänedal. Paljud meie kliendid on kurtnud, et teeääres
pole suunaviitu millised osundaksid meie kauplusele.

Siit tulenevalt ka meie soov kas on võimalik paigaldada eelnimetatud teele
Teeninduskoha märk 762 suunaviidaga. Üks Jäneda poolt tulles ja teine
Aruküla poolt tulles. Peame silmas ennem ristmikku milline jääb 11 ja 12
km vahele.

Samas külas asub ka teraviljakäitlus ettevõte TÜ ALVAR MÜ, milline käitleb
keskmiselt 50 000T erinevaid teravilju aastas, kaupa tuuakse üle kogu
Eesti, samuti Lätist ja Leedust.

Kas oleks võimalik paigaldada eelnimetatud teele 11125 11. kilomeetri
juures asuvale ristmikule (kus hetkel asuvad olemasolevad
liikluskorraldusvahendid) Märk 761 Maaettevõtlus või mingi
tootmiskompleksile vihjav suunatahvel.

Ootan Teie poolset tagasisidet!

    Lugupidamisega,

     Jaanus Kalev

     TÜ Alvar MÜ OÜ Alavere Pood

Juhatuse esimees

    +3725147810